2013年10月28日 星期一

支持第4方案,豁免非商業性二次創作!(28-10-13)



版權擁有人一直堅持二次創作者要事先取得授權,聲稱「唔係唔畀你用,但你要尊重我喺法律上有咁嘅權」,代表性言論有馬逢國嘅「你去找劉華問可否不收我錢,一個電話啫。」
現實上,我哋唔係唔尊重版權擁有人,但喺資訊爆炸嘅今日,等得授權批核可謂天荒地老,到時要表達嘅聲音已不合時宜,失去了表達的時效。
版權商人喺商業貿易營運上授權賺錢嘅大茶飯遊戲,我哋冇干涉過、冇拆過佢台。
我哋只係講緊根本唔關佢個市場事嘅民間表達或創作,咁點解唔可以?
點解要抗拒我哋民間嘅「第四方案」,死都要握住民事起訴權、握住民間二次創作的生殺大刀?!

沒有留言:

張貼留言